Wednesday 3 May 2017

SALAM PERKENALAN

Bismillahirrahmanirrahim

"Sahaja aku berkongsi ilmu di dalam lembaran blog maya ini hanya kerana Allah Taala"

Dengan izinNya maka aku bernafas, berdiri, bergerak untuk menulis di lembaran ini sedikit sebanyak ilmu serta perkongsian hidup yang diperolehi dari kehidupan yang sudah hampir 33 tahun.

Aku diberi nama Wan Saladiwiyana Binti Wan Husin dan dilahirkan di Felda Keratong 1, Pahang. Berekolah rendah di Sekolah Kebangsaan LKTP Keratong 1 dan menyambung pembelajaran di Sekolah Menengah Sains Selangor. Kemudian aku menerima Ijazah di Universiti Teknologi Petronas sebelum bekerja sebagai Jurutera di PETRONAS Kerteh selama hampir 8 tahun.

Sekarang aku usahawan yang suka berkongsi melalui tulisan dan kata-kata. Semoga sedikit yang dikongsi diperolehi oleh pembaca yang aku sayangi.

Dalam Ceritaku Ada Ceritamu, Dalam Ceritamu Ada Ceritaku

Salam Perkenalan
Salad Husin

No comments:

Post a Comment